Spännande liv

Publicerad 2014-03-20 03:29:54 i Host family 2.0,

Det händer inte så mycket just nu, idag sov jag typ tre timmar när jag kom hem från skolan. Jag tror att det kan bero lite på hemlängtan vilket har varit jobbigt den senaste veckan. Hoppas att det går över i värmen nästa vecka ;D
 
I och med att track inte har börjat än gör jag inte så mycket efter skolan, men i April drar det igång, och då ska det köttas! Jag är så sjukt ur form, men så fort jag kommer hem efter skolan vill jag inte ens gå upp för en trappa, springa på löpband känns inte riktigt aktuellt.
 
Vi ska få snö imorgon, blä. det gör mig så deprimerad att jag måste lista lite saker ag har att se fram emot den närmaste tiden.
 
  1. Åka och titta på the State Finals av One Acts med teatergruppen. (Note to self: find a quote about theater that is not (To be, or not to be..)
  2. Titta på divergent med min värdsyster? Okej. Aaah. Panik.
  3. Track säsongen börjar. (Note to self: find a quote about running that is not Run Forest, Run!)
Jag har inga bilder att dela med mig av, så ni får lite Sagan om Ringen lego från New York istället.
 

Kommentarer

Postat av: Moster, mormor o ML

Publicerad 2014-03-24 13:38:01

Aj då! Hoppas det blir bättre när friidrotten går igång. Många kramar från oss. Vi tänker på dig. Om du är IGare så heter jag annakar12..
Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela