Snödag är slödag..

Publicerad 2014-03-14 04:40:00 i Host family 2.0,

Ingen skola idag tack vare gal1 mycket snö. Jag låg och lökade i sängen tills runt klockan ett då jag drog mig upp ur sängen och tvingade i mig själv en bagel. RIP till min hals just nu säger jag bara. Sedan blev det en dusch innan jag kröp tillbaka ner i sängen igen och tittade på LOL. Hot dayum, hur kan den filmen vara rankad 4.1 på IMDB?!
Dagens ord: Cough Drops = Halstabletter  
Enda anledningen till att jag befann mig utanför huset var en kort shoppingrunda till mataffären och färgbutiken.
 
Jag måste bara visa hur många olika apelsiner mataffären hade. Haha:'D Jag kan inte komma över hur de tyckter att de behöver nio olika sorters apelsiner i en stad där man inte kan hitta en känd klädbutikskedja inom en timmes radie. "Yes, I know that Victoria's Secret has their annual spring sale right now, bUT WhAt ABOuT mY ORanEs!?!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela