Bara några timmar kvar nu..

Publicerad 2014-03-25 05:30:00 i Host family 2.0,

...sedan börjar resan till Florida. Jag började packa för mindre än tre timmar sedan, så imorgon kommer jag garanterat att ha glömt något viktigt. Som byxor, eller telefonen. Det låter otroligt att glömma något så viktigt, men jag har kommit på att moblien är kvar på nattduksbordet i bilen påväg till arlanda, och så sent som igår temporärt felplaceradee jag mobilen i en bil. Den kom tillbaka igår, som tur var, men ni förstår min lilla oro.
 
I och med att mobilen återigen blir en regular i mitt liv kommer bilderna också tillbaka. Jag var lite orolig att den inte skulle dyka upp innan jag åkte. Då hade Floridaresan blivit ett väldigt tråkigt uppslag i min framtida scrapbook. Men nu, en liten bildbomb från de dagar innan jag var separerad från mitt minneskort. Som vanligt ackompanjeras bilbomber av lite musik, idag (som alltid) en låt från nostalgilistan.
 [Bob Sinclar - Love generation]
Först lite bilder på en lerfisk som jag gjort i advanced art...
Den är en svensk kannibalfisk..
Den äter alla främlingsfientliga sverigedemokrater..
Det här är lite gamla bilder, nu har jag lagt på ett lager av någonting som gör den glänsande och mer fisklik.
Såhär såg det ut när jag tittade på finalen av One Acts
 Man kunde köpa stjärnor stt sätta upp, eller skriva helt gratis på en plansch vid sidan om.
Denna fina konst fanns på skolan.
Efter teatern stannade vi på ett pizzaställe som såg väldigt amerikanskt ut.
Jag beställde en pizza med ananas på förförsta gången sedan jag kommit hit.
Det var såhär mitt rum såg ut tills klockan tio på kvällen då jag började packa ner saker i väskan jag blivit lånad. Om det ser lite kaosigt ut är det för att det är det.
 

Kommentarer

Postat av: Moster mormor ML

Publicerad 2014-03-25 22:59:10

Hej! Vilken firre! Den dödliga blå.. hoppas du får en underbar vistelse i Florida. :-) super kramar från fröjd gänget

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela