Wifi :)

Publicerad 2014-02-23 03:57:31 i Host family 2.0,

Visp så var man tillbaka i den globala världen några dagar tidigare än planerat. Jag kommer inte ha så mycket att göra den här helgen, så jag förelsår att om ni har tid och vill prata så ska ni ringa på direkten (skype: idaeriksson96). Även om jag inte svarar, vilket är väldigt troligt eftersom jag är sämst etc, så kommer jag att se att ni vill och kan prata, så ringer jag bara upp er. Så svarar ni och så visp är vi igång och bablablaar. Jag är så smart, wohoo! \o/
 
Bild från i söndags när vi var vid Sugarloaf igen. Det var väldigt soligt, smile eller något ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela