Jag har pluggat!

Publicerad 2014-02-07 05:42:07 i Host family 2.0,

Monsteruppgiften i engelskan är idag bara en vecka från deadline, vilket på något vis startade igång motorerna litegrann. 1 av 6 delar klara och jag kan pusta ut litegrann och skjuta upp med att börja resten någon dag till. Stolt att jag skrivit något, men jag vet aldrigt riktigt hur det kommer att gå med deras konstiga sifferbetygssystem, det kan bli precis vilket betyg som helst i det här läget. Fast om sista meningen ser ut såhär vet jag inte riktigt vad min lärare kommer att säga...
 
Jag har ingen förklaring. Gjort är gjort, ingen tillbakakaka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela