Första klippningen på 6 månader

Publicerad 2014-02-10 02:47:28 i Host family 2.0, Om mig,

Fy vad slitet mitt hår var, det var verkligen en lättnad att bli av med all den där döda vikten. Jag vet att allt hår egentligen är dött, men allt det slitna är no more. Nu känns håret mycket tjockare också. Efter ungefär en dag brukar man vet om man gillar sitt hår eller inte, och jag klippte mig igår förmiddag så det här ska nog bli bra, jag saknar inte alls mitt freakylånga hår. Det passar på vissa, men jag började känna mig lite trashy, och lockarna från frisören sitter fortfarande i så än så länge finns det inga minustecken. Vill ni absolut ha ett kan ni få det nu: -
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-18 20:20:38

Åhh vad vackert hår du har!

Postat av: Moster

Publicerad 2014-03-03 12:04:13

Super fin du är i håret! Vackert!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela