Aloha, Mademoiselle!

Publicerad 2014-02-25 05:40:23 i Host family 2.0,

Det var tänkt redan från början att jag skulle sammanfatta lovet, men om jag hade sagt det till er hade jag aldrig orkat att skriva nu. Så det är som det är och känn er inte lurade nu, för vad ni än har att säga kan det inte vara värre än att gå ett halvår utan pappas pannkakor.
 
Som sagt har jag mest varit at camp och gjort allt och ingenting hela helgen, inte så mycket mer hände där efter att jag skrev mitt förrförra inlägg. Jag stekte som bacon på ett spel som heter Mad Gab (Pratade om det innan man får fraser, typ "Eye Mull of Musheen" XD och så ska man komma på vad den riktiga frasen är.), såg en örn och tittade på en säsong av Suits, tack KLARA, när jag väl kom hem igen.
 
Så..
 
Jag tänkte skriva mer saker, men sedan blev dett här inlägget så långt att jag måste skriva om de andra sakerna individuellt. Del ett kommer upp idag, resten får vänta tills imorgon. Jag har precis skrivit en fem sidor lång intervju till det där dumma engelska arbetet som hängt över mig i typ en månad. Årets fail, jag trodde att det var söndag idag så jag hade skjutit upp alla läxor till idag. Hej, 02:00 det var trevligt att träffa dig igen såhär snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela