Konstig helg

Publicerad 2013-09-23 04:29:00 i Host family,

Idag vaknade jag klockan tre. Det finns två sätt att tolka den meningen, antingen att jag vakande klockan tre på natten eller klockan tre på dagen. Jag kan inte riktigt bestämma mig vilket som skulle var värst, men eftersom jag vaknade klockan 15 för första gången i mitt liv så kan åtminstone ge en liten inblick i hur det kändes. Det var som att någon stulit hela min morgon. Någon ring 911, jag missade frukosten! Ingen väckte mig trots att vi brukar gå till kyrkan. Jag tror att vi hoppade över det idag, är man medvetslös i 13 timmar kan mycket hända. Jag är dock 98,3% säker på att jag inte varit i en kyrka idag. Så långt kan man nog inte gå i sömnen.
 
Det finns inte mycket annat att dela med mig av, jag har verkligen inte gjort något som är roligt att läsa om på hela helgen. Vill ni ändå veta hur jag spenderade min tid kan jag nu exklusivt avslöja att det tar cirkus två dagar att se en säsong av Teen Wolf. Nu är jag vid mitt basecamp a.k.a. sitter på sängen och pluggar The Civil War inför en quiz imorgon, och försöker komma ihåg vem General Joseph E. Johnson var. Om ni undrar hur det går så behövde jag kolla i mina anteckningar för att komma ihåg hans namn. Mitt huvud är lite all over the place just nu och jag hoppas bara att jag inte blandar ihop Generalerna med Teen Wolf skådespelarna imorgon. "No, Aida I'm farily sure there were no werewolves present during the battle of Bull Run. And please shut up about Tyler Hoechlin's 'hot bod' before I have to give you detention."
 
That no matter, you very fit.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-24 04:26:24

:-) Du fick iallafall sova ut ordentligt och det kanske behövdes? Eftersom du tränar och pluggar så mycket. Vi åt hummer i går hos ML. Mormor, jag, Lena (min kompis) och din mamma Vivi (min kära syster) :-) kom jag och tänka på Boston. Har du prövat äta det än? Hummer och pommes finns på menyn på restauranger.
Kram moster AnnaKarin <3

Svar: Det har jag inte provat än, men hummer tackar man aldrig nej till!
Ida Eriksson

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-24 05:57:01

Fina bilder du tagit! :-)
Hummer ja de är fina och stora och billigare där än här så passa på någon gång.
Kram
Nej dags för mig att sova kl är snart 6.00 på morgonen. Ska och träna i morgon igen, var i poolen i går mån. 33 grader jag tom svettades. Sjukgymnasten körde hårt med mig (1 times pass) men kul. Går frammåt i min träning. :-)

Svar: Härligt att höra!
Ida Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela