Broken plans = Broken heart

Publicerad 2013-11-26 05:13:35 i Host family 2.0,

Det blev ingen Catching Fire för mig idag p.g.a. inställd träning. </3 Jag vet inte om jag har varit såhär upprörd sedan jag fick reda på att de skulle göra en PotC 4 utan Elizabeth och Will! Som ni kan förstå är det här är en förvirrade tid för mig. Jag har trösttittat på Doctor Who, pratat med Klara och bakat kakor i ett försök att hitta tillbaka till ett normalt liv.
 
Problemet som har uppstått är dock att jag som vanligt blir super invetserad i den serien jag tittar på och inte vet när det är dags att lägga sig aldrig. När klockan bara är sent tittar jag på moblien som har Maine tid, sedan när det börjar bli jättesent sneglar jag bara ner på datortiden som jag inte har ändrat sedan jag kom hit och tänker "Oh, vad duktig jag är vaken redan halv åtta!"
 
Nu vet ni det. Imorgon är det tisdag och då ska det skrivas uppsats om Huckleberry Finns äventyr som jag inte hann klart under lektionen.  Jag stressade sönder under lektionen men hann bara halvvägs så jag fick lämna in resten efter lovet. The Perks of Being an Exchanges Student (pt.2). På onsdag åker vi till Pennsylvania, me thinks, för lite traditionellt Thanksgiving firande!
 
Kakmix bak är standard här i amerikat. Jag måste säga att jag förstår dem om man kan få två plåtar av de här godsakerna (lite för goda för deras eget bästa som ni kan se) för bara två dollar. Mixen är ju billigare än att göra det själv! Hursomhelst har jag visat lite bilder på chokladbollar och kladdkaka, så det kanske blir bak imorgon också. Ja, nu blir det garanterat inte det eftersom jag lovade något på bloggen igen.
The curse of the bloggers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela