Wing Tuesday! 0.60 $ a piece!

Publicerad 2013-08-28 03:10:00 i Host family,

Aloha Sweedsters!
 
Folk använder faktiskt asmycket slang här, och det där om att de inte svär eller pekar fakk you i USA. *Myth debunked* (Jag har inte sett ett enda avsnitt, men är det inte så det säger på mythbusters?) Dessutom lyssnar jag på Darins Step Up så jag känner mig lite extra gangsta nu.
Girl, step up to the party. Grab a boy and move your body!
 
Ingen träning imorse så jag kunde sova ut lite innan jag gjorde frukost. Samma frukost som jag gjort sedan jag kom hit, rostade nutellamackor och en yoghurt i bägare. Jag vet att det inte direkt täcker hela kostcirkeln, men de brer bara med senap, majonäs eller något annat intressant, inte med smör. Det är inte som att jag kommer bli fet, vi tränar ju varje dag. Min aptit har gått upp som en raket den här veckan! Det är nästan komiskt, innan vi åkte åt vi lunch på O'Learys och jag kunde knappt få ner en tugga, just nu skulle jag göra vad som helst för att få vräka i mig en kycklingsallad. Jag åt 9 st Honey BBQ Wings på Buffalo Wild Wings "Wing Tuesday" för en timme sedan.
 
Första träningen med Varstitylaget som fokuserade på att förereda oss inför matchen imorgon. En konstig sak är att vi alla måste ha enfärgade strumpor, till och med ett vitt Nikemärke är inte tillåtet, så vi åkte och köpte det innan träningen. Det gick ganska bra för oss, mycket mer struktur nu, så jag tror vi har en bra chans imorgon om vi orkar springa.
 
Jag passade på att köpa en ny vattenflaska också, jag kastade ut min ur resväskan när jag trodde den var för tung.
På tal om det jag sa tidigare, så har vi gym på morgonen imorgon trots att vi spelar match på eftermiddagen! Jag tränade 14,5 timmar förra veckan, exklusive lördagen då vi hade turnering hela förmiddagen, och vi fick bara en vilodag innan vi kastade oss in i en ännu intensivare vecka med två matcher, en imorgon och en på söndag! Så om någon vill klaga på min nutella så kan jag redan nu meddela att den åsikten kommer att tas i åtanke först efter en 12 timmars intervall-löpning. Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela