Movies don't shut me down, they wake me up.

Publicerad 2014-03-22 03:56:00 i Host family 2.0,

Först och främst: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!! OMFUCKIN'G!!!!!!!!11
 
Jag såg precis på Divergent och mina känsor är precis överallt. Jag vet inte om jag vill börja böla eller bryta någons näsben. Det är känslan när man kommer ut från biografen och blodet har en elektrisk ström i sig som gör att ingenting förutom vad man precis såg spelar någon roll. Ni får ursäkta mig, jag måste gå och omvärdera min existens ett litet tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela