JAG ÄR SMART

Publicerad 2014-03-24 02:47:00 i Host family 2.0,

Igår var jag på teatertävling och såg fina föreställningar som jag gärna skulle dela med mig av om jag hade bilderna från min telefon. Som det geni jag är glömde jag telefonen i min lärares bil (hoppas jag, annars är situationen mycket allvarligare) efter den två timmar långa bilresan hem. Jag var så säker på att den var i bakfickan att jag inte dubbellkollade förens fem sekunder efter att bilen åkt iväg..
 
Idag är det Maple Sunday och eftersom Vermont, New York (state) och Maine är USAs största tillverkare åktes det idag till en lönnsirapstillverkare i trakten som hade öppet hus. Man fick glass med lönnsirap och kunde köpa stora burkar, sockervadd och godis - allt maple flavored. Jag tvingas sno en bild från min värdmamma

Jag svär att i hälften av alla bilder tagna på mig har jag en hårmustasch

Kommentarer

Postat av: Moster!

Publicerad 2014-03-24 13:17:52

Du är "fångad av en storm vind" ;-) ingen fara tänkte inte på hårslingan i ansiktet.. Du och din "lilla syster" är så fina och söta!
Mums med allt gott! :-)
Stor kram moster AnnaKarin
Mormor, ML hälsar
<3 <3 <3
Hoppas du hittat din mobil!!
Jag håller mina tummar och tår.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela