I suppose dying's as good an excuse as any to start living

Publicerad 2014-03-16 04:45:00 i Host family 2.0,

Dagen har spenderats på samma sätt som resten av min händelserika långhelg. Det finns verkligen inte mycket att skriva om just nu, det enda jag har gjort på hela dagen är (förutom att vakna och frukost etc.):
  • Skype
  • Pushing Daisies
Som ni ser är det en ovanligt kort lista för ca tolv timmar. Förklaringen är dock enkel: Jag har sett på 12 avsnitt och är nu inne på andra säsongen. Sorgligt nog är andra säsongen också den sista, eftersom serien blev *cancelled* 2009.
 
Något jag bara inte förstår! Visst, det är en av de konstigaste serierna jag har sett, och jag är ibland övertygad om att de som skrev serien var höga som giraffer 99% av tiden, men vem kan motstå den här storyn:
Alla gifs tagna från den här tumblr posten. Cred where cred is due.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela