Har jag beställt nya skor?

Publicerad 2014-01-30 05:36:37 i Host family 2.0,

..Det var vad som gick igenom mitt huvud de första tiondelarna när jag kom hem från skolan och såg en skokartong liggandes på min säng. Så glömsk är jag dock inte riktigt, på converselådan satt det en fraktsedel: post från Svea Rike.
 
Jag hade en riktigt lång tråkig, trälig, trist dag men när jag såg vilka det var ifrån visste jag direkt att det här skulle bli något riktigt bra.
 
Mattetjejerna vet vad de håller på med där hemma, kan jag säga. När jag öppnade paketet kände jag nästan för att börja gråta av lättnad, men nöjde mig med fånigt flin. Vilken tajming är det enda jag kan säga!
 
PAPPERSFRITT GODIS! M.M
 
Tacktacktacktacktacktacktacktack så superdupermycket! Det är världens klyscha, men jag saknar er så galet mycket just nu när jag glider runt ensam i skolan och tänker på the good times vid vårt element. Tiden måste börja träna hårdare så att den kan bli lite snabbare på sitt jobb! Återigen, taktak.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-01-31 20:09:25

Tjohoo! Började undra ifall det försvunnit på någonstans på vägen :)
Kram!

Svar: HURRA FÖR ATT DET KOM FRAM ÄNDÅ! :D
Ida Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela