Shoppar galet!

Publicerad 2014-02-10 03:02:26 i Host family 2.0,

Efter att jag var hos frisören gled vi in på Walgreen's (En av USAs apotekskedjor där man kan köpa allt från sällskapsspel till frysta pizzor - och hälsovårdsprodukter såklart.) där jag passade på att köpa halstabletter mot min förkylning, ny deodorant i tvåpack eftersom allt kommer i supersize här, och tandtråd eftersom det känns som att min tänder sakta men säkert förstörs här borta i sockerlandet.
Dessutom har Clara skrämt upp mig med sina säkra källor att om man inte tandtrådar kommer man få tandlossning som pensionär. Jag gillar mina tänder alldeles för mycket för att vi ska gå skilda vägar vid när-nu-pensionsåldern-kommer-vara-för-oss-tonåringar. 

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2014-02-10 06:47:56

Hahaha lol nu kommer vi få fina pensionärständer

Svar: Vi får starta en klubb i framtiden med våra fina gaddar :) Men du: Ska man tandtråda två gånger om dagen eller räcker det med en?
Ida Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela