Glad Påsk!

Publicerad 2014-04-25 06:20:00 i Host family 2.0,

Man tar en paus från bloggen i några dagar, och hej vips så har man missat vad som motsvarar en månad av bloggande.
 
Amerikansk easter, roadtrip till Philadelphia, senior prom dress och imorgon har jag mitt första track meet... Fear not, my friends, for all your questions will soon be answered!
 
Eller, soon får nog bli en definitionsfråga är jag rädd, men jag kommer skriva lite om det mesta när jag orkar. Jag har suttit i en bil säkert 24+ h i en bil de senaste fem dagarna. Vi hörs (och ses ändå ganska snart nu också)!
#Philly

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela