Flo-rida

Publicerad 2014-04-02 06:18:00 i Host family 2.0,

Har ni någon gång varit på semester och haft det så bra att ni sagt : "Nä, men vad säger ni, ska vi stanna en vecka till? Vi bara gör det, bokar om flyget och sjukskriver oss."
 
Det finns no inte en enda människa som inte har skämtat om det kvällen innan det är dags att åka tillbaka till verkligheten, men hur många har faktiskt gjort det? Svar: Min värdfamilj.
 
Ja, vi sjukskrev oss inte riktigt, och min värdmamma är egenföretagare, men vi bestämde oss för att åka hem på fredag istället. Flyget är redan ombokat och allting, jag känner mig nästan lite kriminell på något vis!
 
Så var det med det, nu blir det lite mer update från apelsinstaten till en äkta djur.nu sång
[Flo Rida - Low]
Hemmagjord strawberry shortcake!
Första dagen vi åkte ner till poolen. Som ni ser var det molnigt, men jag lyckades ändå bränna mig (y)
Vi har ätit fett lyxigt hemlagat, så på något vis är nästan hälften av mina bilder på tallrikar och skålar.
Vi fick en liten släng av monsunregn och allmän tornadovarning för vårt county.
Cookie dough och chocolate chip glass med jordgubbar och varm chokladsås.
Såhär ser poolen ut när solen är framme. Denna bild är från idag, det var över 80 fahrereneheroiwnf, vilket är ungefär stekvarmt i grader celsius. Varmt nog att bränna sönder mina fotsulor när vi spelade tennis.
Mig barfota på tennisbanan.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: mamsen

Publicerad 2014-04-03 22:14:45

Vad härligt det låter! Passa på att njuta av solen och värmen!
Kram!
Saknar dig så mycket!!

Postat av: Moster o gänget! :-)

Publicerad 2014-04-05 03:30:55

Låter toppen!! :-) verkar vara en kvinna med trevlig inställning till livet, din extra mamma som ser till att förlänga semestern, så du får/fick njuta av lite värme o sol. I dag var det strålande solsken men ändå ganska kyligt om man inte rörde på sig.. Så jag såg väll ut som ditt får/hund? för att inte frysa.. :-D ser jätte gott ut allt det du ätit mums!! Nu har mina hyacinter börjat titta fram.. Ska bli underbart när de börjar blomma. Stor bamse kram från oss alla mormor, ML o AK <3 <3

Svar: Jag blev så glad när hon föreslog att vi skulle stanna några dagar till! Nu är jag tillbaka i Maine, så värdet är nog ganska likt det där hemma, fortfarande lite snö på marken men vårkänslan kommer smygande i luften :) KRAM till er alla <3
Ida Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela