A Little Bargain Never Killed Nobody (All We Shop)

Publicerad 2014-04-10 05:55:00 i Host family 2.0,

"Whoever said that money doesn't buy happiness didn't know where to shop." - Blair Waldorf
 
Jag köpte faktiskt okaraktäristiskt mycket saker när jag var i Florida, så innan jag skjuter upp det lika länge som black friday shoppingen (fem månader and counting) tänkte jag lägga upp det på lilla bloggisen. Frick, nu kom jag precis på att jag missat att ta bild på en grej, så den får ni nog se nästa gång jag shoppat...
Klocka som är lite craycray med sånt där (blått?!) retro skinnmöster och en adidas tröja till tracksäsongen.
Klänningar, som jag köpt! Who am I lixom? Jag vet inte om jag gillar den vänstra eller inte, men den passar bra på i alla fall :]
En halvt oplanerad souvenir från Kennedy Space Center (bilder frå det inom kort, jag lovar papsen!)och en till klänning(?)!
Ett par shorts, som min värdsyster faktiskt köpte till moi innan Florida för typ 5 dollar. Det är helt galet billigt gämfört med runt 30 dollar som de brukar kosta annnars. Dessutom bjuder jag helt utan extra avgift på lite två veckors worth of tan line.
 
PS. Jag menar inte att det ska ta så lång tid att blogga om florida, men jag har haft det ganska fullt upp med att hinna ikapp med två veckors skolarbete (Bl.a. en engelska uppsats college style som blev 11 sidor med dubbelt radavstånd, exlusive källförteckning.) och trackträning varje dag efter skolan.
 
Värre kommer det också troligtivs att bli, idag bestämde jag mig för att försöka göra både track och baseball. Ja, vi får se hur det blir. Jag behövde fråga hur många spelare som är med i varje lag, nio för er som undrar, och kommer få låna en massa grejer, men det blir nog bra med det. En tjej i Belfast hoppade i veckan stavhopp på en höjd som kvalificerar dig till states andra dagen hon testade på det.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-04-10 19:09:25

Ida Erikson? Tre klänningar?? What a time to be alive! (de var väldigt fina ;))

Svar: It's a crazy world we live in! (tackar ;))
Ida Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela