*Klick*

Publicerad 2013-09-10 05:38:00 i Host family,

Omigosh! Inga bilder i förra inlägget! Oh noes, mi so sorri! Här, ta lite gott och blandat:
Min ryggsäck som jag måste använda till allt nu eftersom jag inte packade ner någon annan när det blev för fullt på slutet.
Kolla vad fint vår coach gjorde det för oss i vårt gamla omklädningsrum! 
 
Här sitter vi och steker innan träningen, smygfoton blir jättebra ibland! Jag ska säga till när det händer mig.
Ett foto från parkeringen av en av shoppingställena vi var vid på Labor day, tror jag. Det är svårt att säga eftersom alla är likadana, har man sett ett har man sett alla köpcenter i här i Maine. Lite som James Blunts låtar faktiskt. Hans är ju i alla fall fina, vilket är mer än vad man kan säga om köpcentren.
Motståndarlaget huddlar upp och gör manliga saker (?)
Det här ser jag alldeles för ofta här i Maine. Det där om fula jeans stämmer inte, men alla går helst runt i tights och sådana där yogabyxor med utsvängda ben. Som om det inte var nog mår all också runt med ulliga tofflor. Ja, sådana med franskar och extra ull som väller ut över kanten, lite samisk-inspirerad stil, eller pensionärstil om man vill vara sådan.
Våra vita matchsställ. Hej bh och trosor!
Det syns inte så bra här, men russinen är enorma! Verkligen allt är supersized här.
Vart är systemkameran?
Min frukost en bra dag. Nu finns det två sorters läsare: De som är avundsjuka och de som ljuger. Till och med jag är avundsjuk på mig. Varför sparade jag den inte tills lite senare, typ nu?
Utsikt från skolans huvudentré. Förfärligt intressant.
Sann till mitt ord, här är själva ingången också hemskt intressant. PHS är faktiskt äldsta skolan i hela USA fortfarande i drift. Vem skulle kunnat gissa det..
För att knyta ihop säcken, som min favorithögstadielärare brukar säga, blir den näst sista bilden också en bild av mitt skåp. Såhär ser det nya ut, fick det precis idag. Har fortfarande inte räknat ut vad jag ska göra med stolen. Det var lite trångt att sitta på den i skåpet.
Innan matchen rotade coach fram ett par vintage overaller som han ville slänga. Jag tycker de ser fräsiga ut jag. Det är som att se ursprunget av Hurtbulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela