Äntligen!

Publicerad 2013-09-19 05:50:00 i Fotboll, Host family,

Dagen ni alla har längtat med outhärdlig förväntan till har äntligen kommit.
 
Nej, du har inte vunnit en dejt med Jensen Ackles och tyvärr har inte heller Orlando Bloom & Keira Knightley skrivit på för Pirates of the Caribbean 5 (den har faktiskt skjutits upp till 2016). Du är inte ens inbjuden till Oscarsgalan eller får testköra en Ferrari. Inte idag i alla fall, men jag vill det bästa för mina läsare :)
 
 
Jag kanske var lite väl entusiastisk, men det är en sak som ligger väldigt nära till mitt hjärta, eller min mage. Jag lyckades idag, den 19 september, knäppa en bild på min frukostmuffins!
Om ni tvingades välja, vad skulle det bli? Jag vet bättre än de flesta vilka fördelar gratis frukost har, men av någon anleding känner jag mig helt plötsligt inte lika hungrig längre..
 
Visst är den fin? Jag blir lycklig bara av att titta på den. Så pass att jag nästan glömmer bort vad som hände resten av dagen... Ge mig en sekund.. Här får ni en till skobild under tiden:
 
Tänk på surströmming...
 
Nu kommer jag ihåg! Vi spelade en match mot Noble, ett av de två lagen vi vann mot förra säsongen. De spelade helt utan finess och sprang in i en i 110 km/h, jag ser fram emot att lägga den här matchen bakom mig. Vi har fortfarande inte nått upp till den nivå vi visade i början, och speciellt jag själv var inte imponerande idag.Trots det blev det vinst den här gången också. Matchen slutade 2-0 och min värdsyster gjorde ett mål. Om ni vill veta så var det en klockren frispark som gick direkt in. Nu skrev jag ner det, så nu vet det oavsett om ni ville veta eller inte. Det är så jag rullar. Förlorar läsare, en onödig kommentar i taget. Potatismos.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-19 21:30:18

yummy!!

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-09-19 22:14:06

OH MY GAAAD the muffin! (Jensen Ackles är ju också pretty spectacular måste jag säga...)

Svar: Decisions, decisions...
Ida Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela