Trötter

Publicerad 2013-10-10 05:34:00 i Host family,

Hej på er! Idag har Ida:
  • Varit med om en offsite evacuation drill till pampiga City Hall, utifall någon skulle börja skjuta i skolan.
  • Fått underskriften hon behövde av Mr. Johnsson och hoppat av Psykologi.
  • Äntligen fått tillbaka två prov och quizes hon gjort, med helt okej betyg. 
  • Gjort alla sina läxor under skoltid, så för en kväll är hon en free elf.
  • Förlorat en fotbollsmatch mot Gorham's Lady Rams (mejkar noll sense. Ram=Bagge) med 5-0.
  • Fått ett läskigt sms från 3265 där det står "Please turn off your mobile". Kan man få virus av sms och är det dåligt att hon tanklöst nog laddade mobilen i datorn?
I och med matchen suger allt ashårt just nu, orkar därför inte skriva så mycket mer. Jag låter det här lilla collaget få ordet istället medan jag tar en dusch innan sängdags.
 

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2013-10-11 00:25:29

Haha, noterade nu hur fiffigt du kan svara på mina kommentarer. Nu kan vi ha en liten offentlig chat i Sveriges mest besökta forum. 23 det är ju inte dåligt, jag tror att min och Johannas fjortisblogg toppade runt 25 men då var minst 5 av dem vi själva som kollade från diverse olika devices.

Problemet är bara att jag inte kan se min tidigare kommentar eller ditt svar så ungefär nu glömmer jag bort vad det handlade om...

Mobilvirus låter mediumtroligt men inte omöjligt antar jag. Lycka till med det ;)

Kram

Svar: Offentlig chatt har jag inget emot! Bara det går att hitta våra kommentarer bland alla kärleksförklaringar. Jag hoppas att jag inte drar på mig en sådan där stalker som vi kändisar kan råka ut för ibland.
Allvarigt talat är det ju sämst att du inte kan se din gamla kommentar. Vad är det för land jag inte bor i?! Det beror troligast på mitt tema, men jag är inte så bra på blogg.se och deras designer. Jag vill byta till något som ser lite proffsigare ut men jag vet inte riktigt hur jag ska göra... Om du råkar få en paus från pluggandet och NT planerandet kanske du har lite erfarenhet att bidra med ;D Hur går det förresten med NT, har du panik än?
Ida Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela