Tillfälligt avbrott

Publicerad 2013-10-18 06:41:10 i Host family,

På grund av ett impromptu skypesamtal på två timmar (and counting) med Ebba har bloggfabriken tvingasts att sätta stopp i maskineriet för kvällen. Ingen panik nu, det är bara för  ikväll. Hoppas jag. Om min två månader långa karriär som bloggare har lär mig något är det att det inte är smart att lova saker på internet, speciellt inte tills nästa dag. Nä, lite jedi-krafter just nu hade man inte tackat nej till..
 
Hemskt ledsen för det, bajs händer ibland. Vänligen acceptera denna mops som ersättning för eventuella olägligheter:
 
Jag måste gå nu. Min tandborste är mörkrädd (eller någon annan ursäkt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela