You know how it is

Publicerad 2013-11-06 04:20:00 i Host family 2.0,

 
Den här scenen från She's the man har jag tänkt mycket på den senaste tiden. Lite osmidigt är det ju att det får mig att verka homosexuell men ni är förnämt folk, ni fattar vad jag menar. Tråkigt nog måste jag meddela att jag har sett lika många manliga babes som Ahlgrens Bilar här. Det är om det finns någon korrelation mellan de två, men det kan inte uteslutas helt. För säkerhets skull föreslår jag någon skickar en påse så fort som möjligt så uppdaterar jag er om det börjar regna män. Halleluja!

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-11-06 07:19:07

Kort och koncist!
Håller på med förberedelser för förplägnadspaket...

Svar: Det är egentligen bara första delen av ett inlägg som det blev alldeles för mycket text i. Nästa spännande del kommer imorgon!
Vart ska du som behöver ett förplägnadspaket? Och vad exakt är det ens? Min sverige är lite rostig ;)
Ida Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela