Tack och godnatt!

Publicerad 2013-11-30 04:24:26 i Host family 2.0,

Jag är så sjukt trött. Black Friday i all sin ära men ingen klarar sig länge utan en god natts sömn. Med en shoppingdag som höll på från fyra till fyra finns det mycket att berätta, men nu när jag går på reservtank och knappt orkar hålla ögonen öppna känner jag att jag inte skulle göra dagen rättvisa, så även idag blir uppskjuten.
 
Fret not! Jag har tagit massvis med bilder och handlat på som bara den, även om det känns mycket mindre nu när jag sitter här på sängen, något de flesta nog kan känna igen sig i.
Bildbevis på shopping och/eller en representation av mitt huvud just nu.
 
Sedan måste jag ge lite spelrelaterade shoutouts som jag kommit att tänka på under helgen:
 
Linnéa!
Jag har börjat spela tiny tower -starwars edition- och är helt fast :D (och nu är NT över. Helt crazy! GRATTIS eller vad man ska säga :D)
 
Mamma!
Här spelar folk ett mobilspel som heter Spelltower där man ska hitta ord, ungefär som Ruzzle fast bättre tycker jag. Det kostar kanske lite pengar och så ifall du vill installera det... men jag började ändå tänka på dig så fort jag blev visad det <3
 

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2013-12-01 13:10:36

OMG! Tiny Tower ftw! På tal om star wars så var några av NTarna på sci-fi mässan igår och tog med sig ett par lasersvärd till skolan. När aktiviteterna på tavlan var att städa eller att ha epic fight scenes med Schtekarn som Luke Skywalker kan du ju gissa vad vi gjorde. NT är verkligen över nu och jag gråter. Lova att du är med och gör det när du går i trean Ida, det är verkligen det roligaste jag någonsin gjort!

Tidningen kommer flygande så snart som möjligt. Den senaste veckan har jag prioriterat två saker: att fixa NT och att sova. Och har trots det bara fått ca 4 timmar sömn/natt... Nu kommer jag förmodligen ha lite mer time on my hands så nästa gång jag tar mig till centrum postar jag den. :)

Nu tänker jag läsa ikapp mig på hur din senaste vecka har sett ut. Har du saknat en läsare per dag så erkänner jag mig skyldig. Men jag lovar att uppta vanan på en gång. Precis som jag tänker börja äta, träna och kolla på glee igen också.

Svar: Oj vad sent svar det här blir, jag har varit lat på senaste tiden. Jag skulle inte missa NT för något i världen, men det är sämst att jag kommer att ha det med 97orna. Making fun of -99orna. What? Det känns som att de fortfarande går på dagis. Tänk om de börjar gråta och inte bjuder mig på deras kalas?!
Det är bra att du inte slösade någon tid på att skicka en tidning till mig, jag hade ju ändå varit borta i New Hampshire när den kom i posten. Fyra timmar klarar man i typ en vecka, men där går gränsen. Jag hoppas att du har skippat några morgonlektione för att ta igen.

Jag har blivit så dålig på att blogga, motivation=0 här borta. Efter att jag har skrivit ikapp ska jag se till att göra om min bloggstil göra fler men kortare inlägg istället (Precis som proffsen. Karin berättade att de är höginkomsttagare, så någonting gör de rätt.) Då kanske jag i alla fall lyckas hålla uppe ett inlägg om dagen.
Ida Eriksson

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-12-05 07:08:57

Tack för tipset! Jag har laddat ner gratisvarianten Spellpower, det är verkligen kul att spela, helt klart vaneblidande.
Puss o kram

Svar: I told ya! ;D
Ida Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela