SDHS Konstutställning (Del 2)

Publicerad 2013-11-16 02:42:00 i Host family 2.0,

I have learned so much from my mistakes
so I think I will make a few more.
 
Med ledord som detta skrivet i klassrummen, hur dåligt kan ett utbytesår bli? Vafalls? Vad är detta, autoplay? Djävulens påfund! Jag tar bor det imorgon så att ni slipper åka i samma bil varje gång ni går in på bloggen. 
 
Så var det dags igen då. Music. Pictures. You know the drill.
 
Vernissagemusik:
[Bo Kaspers Orkester - I samma bil]
Ghettostilen tas tillbaka till 1000-talet. Vikingarna var helt klart dåtidens thugs. 
Flashback till NY-veckan! Både Orlando Blooms Broadway roll i Romeo & Julia och den stackars killen som satt i Central Park och spelade imagine hela dagen lång för alla turister.
Om det här är vad du vill, kan jag åka tusen till..
Har jag fel eller är det Snoop Dog Lion?
Om jag somnar för en stund, tar det slut på en sekund. En silvergrå missil, vi sitter i samma bil..
Sista delen kommer upp nästa vecka någon gång. Hare och kanin bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela