Så här ligger det till..

Publicerad 2013-11-28 06:12:26 i Host family 2.0,

Jag har kommit fram med alla tio tår och fingrar i behåll. Det har varit en helt fantastisk dag faktiskt, suverän. Jag har alltid gillat att åka bil, buss, tåg, plan och allt annat som innebär att man är på väg någonstans. Det beyder att jag kan göra ingenting alls utan att det är ett slöseri av tid. Jag kan inte träna, diska, städa eller andra tråkigheter. Bara prata, läsa, lyssna på musik och sova.
 
Det är bara ett minilitet problem. Vi stannade på flera ställen, både för att kunna shoppa och för att jag skulle få se lite mer av USA. Vi besökte LL Beans första butik i Freeport och gick sedan i samma stad på en shoppingrunda. Det är helt fantastiskt (igen), jag shoppade faktiskt! Det minimala problemet är dock att jag glömde min telefon på min säng i Belfast fyra timmar bort... trodde jag. Nu när jag packade upp min väska såg jag att den bara var inlindad i en tröja. Det betyder att jag inte har några bilder till er idag. (Ni får nog vänta tills nästa vecka för att få dagens bilder, med thanksgiving imorgon och allt.)
 
Fy vad sämst. Det togs ändå några bilder med andra telefoner som jag ska få skickade till mig, men det kommer ta några dagar att fixa dem, och om vi stannar där på tillbakavägen kan jag ju ta fler bilder då. Jag är såklart glad att jag har med mig mobilen men det känns fett ovärt att jag inte fick några kort idag. Aja, det höjer spänningsmomentet att ni inte vet vad jag har köpt.
 
Vilken proffsbloggare jag är. Här, ta en bild på M&M Frihetsgudinnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela