God dag, denna dag!

Publicerad 2013-11-25 06:42:00 i Host family 2.0,

Den 25:e november. Härligt, utan sarkasm. Det känns precis som en list-dag, tycker inte ni? Antingen det eller list-brev dag ;D
 
Today..
  • Har sett på Doctor who nästan hela dagen (s4ep3), förutom när jag spelade supermario på wii...
  • ...och spelade min sedvanliga inomhusfotbollsmatch. Förlust idag igen, men det var duktigt motstånd och en värdig förlust 4-5 med två snabba mål de sista fem från dem. Vårt första mål var från mig (och jag hade benskydd pappa)!
  • Imorgon efter träningen ska hela basketlaget åka till Bangor en timme bort och se på Catching Fire! ( Jag är övertygad om att jag är den sista utbytesstundenten som inte har sett den här filmen. Det är nästan som ett handikapp, jag är rädd för att prata med folk som ser ut som att de skulle kunna spoila mig och vågar knappt gå in på internet.
  • Det är mindre än en månad till julafton. Paanik. Kommer jag att överleva utan Vemdalen? Kommer Vemdalen överleva utan mig? Vem ska nu förlora mot krossa Karin i SSX3, gnälla över pjäxor och slösa på varmvattnet!?
Kära läsare...
  • Kära folk som har läst Hush Hush av Becca Fitzpatrick: Låten jag lade upp har jag kommit fram till är en galet fin Nora/Patch sång. Ta favoritboken i serien och läs några citat, sedan blundar du och sätter på låten. (Eller om du inte kan så in på youtube med ögonen stänga vice versa.) Chop chop!
  • Kära folk som inte har läst Hush Hush av Becca Fitzpatrick: Läs. Den. Nu. På riktigt. Nu!
  • Käraste Klara Palm! Vi måste prata ASAP!!!! Jag är så ledsen, det får vara slut med det här tramset nu! Om du läser det här tidigt kan du ringa mig efter 08 fram tills 13, om inget oväntat kommer upp vilket jag tvivlar på..
  • Kära dator: Efter din windows-uppdatering har du slutat spellchecka mig på bloggen. Det får mig att bli allting jag hatar och du måste få din shit together innna jag tappar dig ned för trappan.
  • Kära 7 läsare från igår: Thanks for staying classy. Se er själva inte som vilseledda utan som hipsters. Ni läser min blogg innan det är coolt.
Who Valley 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela