Thank the Lawd!

Publicerad 2013-12-16 06:32:00 i Host family 2.0,

Blixt i teatern, händer tydligen inte bara i pinsamma historier. Det beövs knappast förklaras vilken film jag såg.
 
I vanliga fall hade jag kunnat skriva en hel sida om bara bioreklamen, men på senate tiden har jag inte orkat med så mycket alls. Jag tror det beror på tiden på året, så om jag inte har svarat på något meddelande är det inte personligt. Påminn mig om det är något tidskänsligt eller annat viktigt, snälla.
Jag ska få upp inlägget om Black Friday, och ett om ett utbytesstudentmöte jag hade i lördags, men nu känner jag mest bara för att skjuta upp allt så länge det bara går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela