På resande fot

Publicerad 2013-12-30 05:12:00 i Host family 2.0,

Surprise, surprise, så var man i New Hampshire igen. Träningar blev inställda idag och då bestämde vi helt spontant att åka en dag tidigare. Tanken var att hinna undan dåligt väder och köer, men det regande nästan hela vägen dit ändå. Jag är trött och det känns som att jag fortfarande är åksjuk från bilfärden. Jag spelade spel på min kindle ända tills jag höll på att bwleerp:a, då slutade jag tills det kändes okej igen och började spela igen. Smart idé ända tills det inte gick över längre. Därför skriver jag inte så mycket, men jag tänkte att ni kanske skulle vilja veta vart jag kommer partaja in det nya året.
 
I torsdags begav vi oss till den lokala vattenpölen (ca 50x100 m) för vinteraktiviteter. Två av tre hade fått nya skridskor och var väligt ivriga på att inviga dem. Jag gjorde mitt bästa för att inte se ut som en nyfödd giraff, och visst är det ändå tanken som räknas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela