Ö(nderbar) vinst

Publicerad 2013-12-11 07:05:31 i Host family 2.0,

Basket igen, och idag fick jag faktiskt spela. Inget för mig måste jag säga, helpanik rakt igenom. Jag fick till en bra sammanfattning på avbytarbänken efter att någon sa att man inte ska tänka för mycket. När jag spelar fotboll behöver jag inte tänka, när jag spelar basket kan jag inte tänka. Kul med en vinst i alla fall, över tjugo poäng hade vi till godo när slutsiganlen gick.
 
Klockan är mycket och hela det där tradiga uttjatade budskapet, så bilder får som vanligt ta över nu. Glömde jag säga att vi spelade på en ö?
Färjan på ca 25 min.
 
Den juliga fyren som vi möttes av när vi gick iland. Medan vi väntade på att bussen skulle plocka upp oss kom dagens citat. En tjej trodde att vi väntade på bussen som tagit oss till färjetreminalen och frågade den tog omvägen och åkte runt. En bokstav. Ö.
Killarnas match med 18 sekunder kvar. Det belv tyvärr ingen filmaslutning med ett osannorlikt kvitterande efter slutsignalen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela