Oh Happy Day!

Publicerad 2013-12-05 05:42:05 i Host family 2.0,

 
Det började igårkväll när jag låg med mobilen i handen och tog en paus innan Thanksgiving inlägget skulle tas an. Vad som hände var dock att min paus bestämde sig för att gå hardcore och jag tog en fyratimmars nap till klockan två på natten då jag vaknade och bara "Fan." Sedan bestämde jag mig för att det gjorde alldeles för ont i huvudet för att bry sig om tid på dygnet och rullade inte ens över till andra sidan innan jag somnade om.
 
När jag vaknade upp på morgonen var all livslust borta och mina värföräldrar ringde skolan så att jag kunde sova till halv två, då jag åt frukost innan jag återigen gjorde min bästa imitation av en påkörd tvättbjörn. Efter en dusch fram emot fem på eftermiddagen kände jag mig bättre och nu tror jag att jag kommer att kunna gå till skolan imorgon, men jag är ändå inte supertaggad. Man hamnar efter så snabbt här så jag har knappt något val, jag har läst från och till hela dagen eftersom vi fick en ny bok på engleskan igår.
 
Jag vet att min blogg har tappat i kvalité på senaste tiden, men snart är det jul och då kommer det bli ändring på saker och ting! Det vill säga, antingen tio inlägg i veckan eller två...
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-05 07:11:59

Stackare, hoppas du slipper huvudvärken idag.
Kram
Vivi

Svar: Det kändes mycket bättre idag :)
Ida Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela