Fröken populär!

Publicerad 2013-12-13 05:20:18 i Host family 2.0,

Det är jag det. Helt plötsligt dyker det upp hela två paket till lilla mig, på en och samma dag. I och för sig var de tjag som skickat det ena, men man ska inte haka upp sig på detaljer. Det ena var alltså ett som jag beställt från abercrombie och innehöll ett linne, en tjocktröja och en klänning som jag bara krånglade mig i för att visa hur den ser ut för Karin eftersom den är till henne. Det blev en skype-paketöppning men det vara para kul eftersom det andra paketet var från mamma och innehöll lite allt möjligt (som jag inte vill lägga upp bilder på innan jul).
Jag visste inte riktigt vad jag borde täcka över, så jag tänkte "better safe than sorry".
Ett stycke amatörmässig shoppingbild beställd!
Do not open until Christmas Day.
Jag  tog också fel tid på basketträningen vilket gjorde att jag inte hade kläder med mig när den började direkt efter skolan. Så jag hoppade över den och bestämde mig istället för att vara en hurtbulle och springa på vårt löpband. Jag kände mig taggad så jag valde 5K(ilometer) programmet och installerade soptify i mobilen. Det var fetajobbigt och jag trodde nästan att luften i källaren skulle ta helt slut, men med Clara som motivation kom jag hela vägen i mål. Så typiskt mig att hetsa om tiden, men det känns som att den är långsammare än jag brukar springa, så jag måste nog komma ner dit lite oftare. Å andra sidan är löpband helknasiga och jag är glad att jag kom levande ifrån mitt close encounter.
Det ser ut som att jag gick 370 meter på en halvtimme, men jag valde ett färdigt program och då fanns både uppvärmning och nedjogg. När man var helt klar visades tiden samtidigt som nedjoggssiffrorna, antar jag. Tur det, annars hade min hurtbulle varit 90% lussekatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela