NY 2.0

Publicerad 2013-08-20 02:12:00 i NY,

 Här kommer den andra eftertraktade delen av min Prep Camp. I förra inlägget fick vi höra The boys are back och på samma tema vill jag till nu i detta inlägg dela med mig av Everybody (Backstreet's Back) - Backstreet Boys.
 
Everybody, rock your body..
Vi börjar visningen med en extra bild från College of New Rochelles campus. Byggnaderna är från jättelänge sedan och colleget var det första katolska colleget för kvinnor i New York State.
Här har ni resultatet från alla de olika tävlingsgrenarna i STS Olympics som pågick hela veckan. Jag vet att den här och några andra bilder är 90 grader fel, men jag vet inte hur man ändrar det, så deal with it (please don't hate me). Mitt lag var Fantastic Twelve eftersom vi var 12 lagmedlemmar med vår ledare Atle. Måste jag förklara det roliga med vårt namn blir jag lite ledsen i själen. I alla fall var vi bäst och kom tvåa i i princip allt som vi inte vann. Vi var awesome och kunde helt enkelt inte stänga av det. Jag fick t.o.m. extra poäng av american football coachen för att hon tyckte jag var bäst på planen, trots att vi spelade med killar. Up high! Data five!
 
Talent showen the one tävlingsgren to rule them all, vi hade massa repetitioner och showen vad sista dagen. Självklart var det Fantastic Twelve som vann, och hade vi fått 500 poäng istället för 450 som de hade sagt innan skulle vi ha tagit hem hela kalaset. Inte för att jag bryr mig om det, ni känner ju mig.
Avslutningsbarbeque med cheesburgers och sötpotatis pommes. Yummy!
Backstreet's back, all right!..
Även frukostarna på colleget var svingoda, men jag lyckades inte knäppa någon bild. Fruktsallad med bacon och egg wraps kl 08 brukar lixom göra allt annat i världen oviktigt i ca 15 min.
Världen gulliaste Sofie med hennes ännu gulligare Schweiziska dialekt!
Jag blev först asimponerad för att jag har hittat State University of NY, fast sen blev jag lite fundersam när det direkt under var University Eye Center. Är de separata eller blir man automatiskt ögondoktor om man går på SUNY?
Am I original? Yeeah..
Det ser ut som min grupp, men titta closer. Titta sedan längre borter på affischen för Newsies av Disney. Den verkar svinbra enligt min högst erfarna Broadway åsikt.
Everybody, yeaeah, everybody...
Sofie igen med hennes klasskamrat Whitney. De är helsköna, två minuter innan jag tog det här fotot hjälpte de en gangsterliknande (fast han var schysst) kille att ta en thug bild på Times Square. Det är inte så konstig, men det första Whitney sa när hon höll i kameran va "You have to smile! Smile!" Hon är så charmig att han bara skrattade och hon fortsatte med "Put your hands up! Happy!". Jag roflade tyst helt enkelt.
Now throw your hands up in he air, and wave 'em around like you just dont care..
Jag lyckades att se ut som en turist i NY varje gång vi var där, även dagen vi inte behövde ha något gult på oss. Som ni ser gömde jag alltså mitt nyckelkort runt halsen, grejt. Vi låtsas att det är ett VIP kort istället
Am I sexual, yeeah..

The Baws Atle Solar Chillar och Steker efter vår vinst i Talangshowen.
Ridande poliser, troligen mest för att turisterna ska ha något att ta kort med.
Men har de gått igenom alla besvär med att köpa en häst är det ju ändå bäst att bara ta ett himla kort.
“For never was a story of more woe than this of Juliet Ida and her Romeo.”  
 
Där ser ni skylten till min hitintills enda magiska Broadway Theater upplevelse. Jag vågar dock inte svära på att den faktiskt låg på gatan Broadway. Aja. Detaljer, detaljer.
Mitt enda smygfoto inifrån teatern. Agent 003 Reporting for Duty. Det var helt amazing och jag blir fortfarande helt lyrisk när jag tänker på det. Spider Man var en understudy tror jag, men det märktes inte alls. Ångrar bara att jag inte satt närmre.
Årets Chevy Impala modell. Den är så fuuul, jag förstår inte! This one goes out till alla Supernatural fans men speciellt till dig Sara, så jag hoppas att du följer min blogg! Jag värvar läsare, en personlig kommentar i taget.
 
 
Backstreet's back, alright!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela