*Extras* Camp

Publicerad 2013-08-25 06:04:37 i Host family,

Ikväll åkte vi även till en stuga vid en sjö som ägs av en familj min värdfamilj känner bra. Chessa stannade och sov över där, så jag kan vara uppe hur länge jag vill och lyssna på HSM hela natten! Bet on it, bet on it, bet on it!
 
Jag vet att jag skriver väldigt mycket, så jag tänkte nu bara lägga upp ett par bilder som ni kan bläddra igenom. En kort summering av kvällen: Vi åkte däck och jag föll av när man inte skulle, fail! Min revanch var dock storslagen när jag provade på wakeboard och kom upp på första försöket! Alla var jätteimponerade efteråt och jag var i chock. Ingen press på dig nu #snowboardstorasystern! :)Sedan eldade vi lite och åt s'mores, smarrigt!
 
 
Tack för visat intresse!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-08-26 21:15:39

Bara liiite avundsjuk *host*. Men åh vad mysigt det ser ut!

Kände mig bara tvungen att berätta att jag såg din dubbelgångare idag, två gånger!! Det var jättecreepy och jag höll på att skämma ut mig totalt men hejdade mig i sista sekund innan jag sprang fram och ropade "men vad gör du här?!".
Hon hade långt brunt hår och en likadan Ripcurl-ryggsäck, såg verkligen exakt ut som du bakifrån. Det sägs ju att det finns 7 människor i världen som ser likadana ut som en själv och nu är två av dina avklarade; den här tjejen (såg i och för sig inte hennes ansikte) Charlotte från "Krigets unga hjärtan".

Ja, nu vet du det. Nu ska jag bara lyckas avsluta det här lite smidigt. Uhm, erm... HEJDÅ!

Svar: What?! Tänk om jag hade varit där och fått se min livs levande dubbelgångare, shit vad jag missar saker när jag är här! Att träffa någon av mina dubbelgångare är definitivt på min bucketlist :)
Hoppas du har det bra! HEJDÅ!
Ida Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Eriksson

Utbytesstudent i Belfast, Maine. USAs östkust. Om några frågor skulle dyka upp är det bara att fråga på. Har jag lovat en skype-date med dig kanske det är bra om du påminner mig via ansiktsboken. Även om vi inte har pratat på föralltid och du inte tror att vi är riktiga vänner så får du ändå gärna kommentera :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela